utorak, 23. listopada 2018.

REBUS!





Broj komentara: 5:

Dejan Minić kaže...

SAŠA LOVI MALO MAČE (sa šalovima lomače)

Ova ideja se nalazi u bazi rebusa, a tamo piše da ga je objavio Dušan Kos 07.12.1996. u Kvizorami br. 244. Da bi bili originalni, i urednici mogu da potroše desetak sekundi i provere da li je neka ideja već objavljena. Dobro, baza je prilično nepotpuna, ali je nije loše proveriti za svaki slučaj.

Pero kaže...

Super je ovo Dejan napisao, a što on ne provjeri Cvetkovićev rebus (vidi kod Mileta!). Pozdrav, Pero

Pero kaže...

Super je ovo Dejan napisao, a što on ne provjeri Cvetkovićev rebus (vidi kod Mileta!). Pozdrav, Pero

Dejan Minić kaže...

Napisao sam sa ciljem da se takve situacije izbegnu. Igrom slučaja taj mi je nekako promakao, pa baš i zbog toga treba proveravati. Za ovaj sa šalovima i lomačama znam jer sam ga pre nekoliko meseci zbog sebe proveravao. Ranije je od mojih u ˝Feniksu˝ objavljeno i ˝Staro momče˝ i ˝Pragmatičarke˝, iako ih ima u bazi, tada nisam reagovao, a možda je bolje da nisam ni sada.

Rekli su mi je je ovaj gore pomenuti nešto pisao na jednom blogu (ne mili mi se tamo da ulazim), a on ima najmanje prava da to pominje jer je za par godina obavio mnogo desetina već objavljenih rebusa.

Miroslav Cvetković kaže...

Nemam nameru da odgovaram na provokacije i kontaminiram ovaj blog. Postoji par više puta dokazanih blogova specijalizovanih za prepirke i vređanja, a ovo nije jedan od njih. Pozdrav svima!