četvrtak, 16. siječnja 2020.

ANAGRAMIJADA!



3 komentara:

Dusan kaže...

Natali Dizdar!

Branko kaže...

Da!

IlijaO kaže...

Ma, danima me nešto kopkalo vezano uz ovaj anagram o Natali Dizdar. Sve dok nisam našao argumente nisam htio pisati! E sada par riječi o tome!
Tamo negdje 2009.-10. sam u Vinkovcima sastavljao set zadataka za ondašnji zagonetački Kup Vinkovaca. Jedna od zadanih premetaljki je glasila i : DAL' ZNA RADITI? S ovim rješenjem.
Kada sam nakon par godina , odlazio u Sombor na Enigmatsku koloniju, 29.-31. svibnja 2015. opet sam priredio kratko takmičenje, kada je opet ista premetaljka ( zlo )- upotrijebljena!
Još kući imama primjerke zadataka!
A onda sam pomislio, ma to je tako jednostavno i očito, da je to netko već morao iskoristiti, i doista jest. Sad mi je žao što i to nisam zabilježio: ali! u jednom našem enigmo-listu je ranije, bez da sam to znao i vidio, ne daj Bože „kopirao“, objavljena postavka DA LI ZNA RADIT'? Ne znam tko je autor?
Ima još jedna zanimljivost: u paru s Natali, zadao sam postavku drugog anagrama ,s rješenjem u kom su dvije osobe: MA, NABRIJAN(A)! s rješenjem Marijan Ban ( pjevač) i Marijana Ban, tadašnja voditeljica na Vinkovačkoj televiziji ( što je za mene tada bio raritet!
Samo sam htio kazati kako je zagonetački svijet mali!