ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

IZ POVIJESTI NOVOGRADIŠKOG ZAGONETAŠTVA!

Zaboravljena skandinavka


U istraživanju povijesti novogradiškog zagonetaštva danas sam se malo bavio premetaljkama i drugim zagonetkama  Novogradiščanina Darka Radojčića. Prelistavajući neke stare brojeve Vjesnikova kviza i Kvizorame u kojima je svojevremeno objavljivao svoje radove, naišao sam i na neke svoje križaljke koje sam zaboravio jer ih nemam u arhivi.

Ova tematska skandinavka o biljkama uljaricama objavljena je u Kvizu broj 416 (27.1.1988. godine), kada sam se aktivnije bavio zagonetaštvom.  
Inače, godinama najradije sastavljam tematske križaljke  o prirodi, poljoprivredi, zaštiti okoliša, ekologiji…

Temu je ilustrirala novogradiška zagonetačica, slikarica i novinarka Mira Sekulić, članica u to vrijeme vrlo aktivnog Zagonetačkog društva MAR.
Nekoliko Radojčićevih premetaljki objavio je moj suseljanin zagonetač Branislav Modrić na svom blogu Zagonetači i rješavači. Uskoro za taj blog pripremam širi prikaz zagonetačkog stvaralaštva Darka Radojčića.

I na kraju jedna radosna vijest. Kolega Radojčić sačuvao je sva četiri broja zagonetačkog lista MAR koji smo izdavali prije tridesetak godina, tako da ću uskoro za povijest novogradiškog zagonetaštva pripremati i prikaz tog izdanja.

Vjeko Hudolin

objavljeno je i na blogu TIO:  

http://enigmatikatio.blogspot.hr/2017/10/nostalgija-698.html



Nema komentara: